Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 15:55:59 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08858 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kudjape alevik, 4330018 Lillevälja 
tänav// Herilase tänav// Mereranna tee 24// Kuressaare linn, Lillevälja 
tänav, Saare maakond, Saaremaa vald, Kudjape alevik, 4330018 Lillevälja 
tänav// Herilase tänav// Kuressaare linn, Lillevälja tänav (Kudjape alevik, 
Lillevälja tänav ja Herilase tänav, Vee- ja kanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avaliku tee (tänava )ning vee- ja 
kanalisatsioonitorustiku ehitus osaliselt lennuvälja kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27104112>  (menetlus nr: 
440746), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister